good girls go bad

jag är så jävla trött på detta nu, du behandlar oss olika. och det är inte rätt, du ska kunna behandla alla oss lika. det krossar ens hjärta att se och höra detta.. jag vet inte vad jag ska ta mig till. när detta händer tar jag ut min ilska och det går verkligen inte att få stopp på mig, jag måste gå därifrån för att jag inte vill att det ska hända mer, eller att något annat ska hända. jag verkligen hatar detta, och just nu hatar jag dig. vill egentligen inte säga dem orden, men nu gör jag det och det är inte första gången jag säger det.
men detta beteendet fungerar inte längre, du kanske inte fattar att det sårar som fan, du fattar nog inte att du trycker ner en så jävla mycket, man känner att man inte räcker till.. så just nu kan du bara dra åt helvetet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0