nytt schema, tummen upp!

så otroligt skönt, har fått vårt nya schema nu och man kan inget annat än bara älska det!
slutade klockan ett idag, där sista lektionen är idrott och det var nog en av de roligaste idrottslektionerna jag har haft. skrattade så himla mycket åt mig och ida, vi var verkligen satsiga idag, hehe. i slutet hade vi en liten "brottarlek" där man skulle putta ut personer inom en viss area, så klart vinner mästaren 2 av 3 runder, dock tog Johan hem den sista rundan genom att kasta ut mig från "ringen".. slutade med att jag fick ett fett stort brännmärke på knät och nu svider det som f*n. bara bra, en anledning till att jag inte kan träna ordentligt idag ;).

nej, ska göra svenskan nu, i think. skriver nog senare igen om jag hinner eller om jag ens orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0