paradise hotel!

hade specialidrott på morgonen, sen en lektion därefter slutade vi, och klocka var bara 11.00, GÖTT! dock så hade vissa en halvtimmes matte sista lektionen, men kändes inte lönt att vänta ca fyra timmar för en halvtimmes lektion.. men nu i efterhan så känner man att man har missat as mycket, eftersom jag tror att dem gick igenom natinolla (n) fuck. 

iaf, johanna följde med mig hem, vi satte oss vid tvn och kollade lite på ellen degeneres show, love her. medan vi kollade på det åt vi en massa chips, godis, choklad och drack jätte mycket läsk. fick även presenter av johanna, mycket fina. hon gick vid halv tre för att hon skulle jobba. jag gick och la mig en stund, och vid sju tiden fick jag besök av katrine, evelina och matilda. fick presenter av dem och vi åt kladdkaka som matilda hade gjort och kollade på sex & the city tillsammans, (känner igen oss fyra i vissa scener, ganska coolt faktiskt).
när dem gick satte jag mig vid tvn och kollade på paradise hotel och rami är ute, great!!!!

nu ska jag nog hoppa ner i sängen, är helt trött och vill verkligen sova så god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0