taggad till ikväll

igår slutade man tidigare från skolan, mötte evelina på bussen. följde med henne hem en liten stund. sen drog jag hem och bara tog det lugnt och hjälpte även mamma att plocka ner julgranen och nu känns det helt tomt..
på kvällen stack jag hem till nino, gjorde mitt datorarbete, dock inte helt klar. lite senare kom även philip, och dem satt och spelade deras skjutarspel.. dryyygt. vid halv två stack jag hem och la mig i sängen.

imorse tränade jag, 9-11, på ett sätt var det ganska skönt, eftersom man ligger och simmar för sig själv. hoppar eftermiddagspasset för jag har rätt mycket att fixa här hemma. har precis städat mitt rum, damsuga hela huset och nu är mamma och pappa och handlar dricka och snacks till ikväll. jag hoppas verkligen det blir lyckat och inte värsta floppen! nej nu ska jag nog fortsätta med allt städande. bilder under kvällen kommer nog komma upp imorgon, kanske uppdaterar nått litet senare under dagen.

ha en trevlig dag/kväll för det ska iaf jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0