this is how it goes down

Lång dag i dag, men det var ändå ganska lugnt. Gjorde inte så mycket på lektionerna heller, satt mest och lyssnade på vad lärarna snackade om osv.. sen vid ett tiden slutade tydligen alla tågen att gå så mer än hälften av klassen försvann. På svenskan saatt vi mest och larvade oss en hel del, iaf jag. Tycker att svenska lektionerna har blivit så himla långa och dryga. Sista lektionen var danska och som vanligt så gjorde vi ingenting, slutade lite tidigare, följde Nathalie till hennes buss, sen körde Ralles snälla mamma mig hem!

I går kom även Nino hit, tog det ganska lugnt och larvade oss lite. Tummen upp för det (y). Mid-h provet blev också avklarat igår, dock så var det ganska lätta frågor, men är inte helt 100% säker på om det var rätt eller fel, gissade ganska mycket. Får väl hoppas på det bästa när resultaten kommer ut.

Nej, nu är jag jätte trött efter den "tuffa" träningen idag. Fick dock damp på alla andra som fuskade idag och när jag blir arg/irriterad så simmar jag mycket bättre och är verkligen koncentrerad. Så tog verkligen ut mig idag på träningen. Nästa helg är det tävling i Linköping, kommer vara där från fredag till söndag och helgen därefter är det UGP, men då tävlar jag bara lördag eftermiddag. Åhh, orka egentligen.

Nu ska jag hoppa ner i min mysiga säng och sova, i morgon börjar man kvart över åtta med special idrott med en lärare som jag tror hatar oss, haha. Men hoppas dock på att bussnarna slutar gå efter snöovädret idag. Helt sjukt hur mycket snö det har kommit idag, nästan som att jag vill ut och rulla mig i snön just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0