vilken start på en ny vecka..

Kan väl börja med att säga att jag har varit i Danmark hela helgen och tävlat. Gick väl helt okej, varken bra eller dåligt. Men hade iaf väldigt roligt med tjejerna och killarna där. Kom hem runt halv nio på kvällen i söndags och hoppade direkt in i duschen i med att vattnet hade slutat fungera i dk, så var full med klor på hela kroppen och det kliade jätte mycket. Sen var det hopp ner i sängen och somnade direkt.

Morgonen därpå vaknar jag och känner mig jätte stressad, missade nästan bussen också, men som tur var så stannade den när jag kom och släppte in mig. Började med danska, sen engelska därefter idrott där vi hade klädsim. Ganska jobbigt att simma sådär 40 längder med en tjock tröja, nästa gång ska jag tänka smart!
Har dock varit jätte trött och på ett irriterande humör idag, det kanske märktes, men försökte dölja det så gott jag kunde iaf. Ända sen jag kom hem från skolan har jag suttit och pluggat Mid-h, prov i morgon och jag VET om att det inte kommer gå så bra. Har också huvudvärk nu så ska lägga mig i sängen och vila ut mig.

Det blev ett lite längre inlägg idag, haha, eller kanske inte så långt som jag trodde att det skulle bli, men ändå. Det lät mycket i min hjärna när jag tänkte hur jag skulle skriva det. Men det är väl bara min hjärna som är överbelastad av all kunskap som jag har försökt att suga åt mig idag. HA-HA

Nej, nu ska jag läsa igenom anteckningarna en sista gång, sen läggdags. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0