8 dagar kvar.

gud så varmt det är idag men dock så dök det upp några moln iaf och störde min solning, men på något sätt har jag ändå lyckats bränna axlarna. men hoppas det blir lika varmt imorgon UTAN några moln på himlen.
annars har det inte hänt något intressant idag, vet inte ens vad som händer senare under eftermiddagen, kanske hälsar på thomas gudföräldrar igen? eller så kanske det blir en tripp till mormor eller ja.. vi får väl se vad som händer. har annars varit lite butter idag.. syskon som driver en till vansinne borde straffas!
nej, har inte mer att säga nu, förutom att det bara är åtta dagar kvar tills jag åker hem, gud vad jag längtar!
gud så varmt det är idag men dock så dök det upp några moln iaf och störde min solning, men på något sätt har jag ändå lyckats bränna axlarna. men hoppas det blir lika varmt imorgon UTAN några moln på himlen.
annars har det inte hänt något intressant idag, vet inte ens vad som händer senare under eftermiddagen, kanske hälsar på thomas gudföräldrar igen? eller så kanske det blir en tripp till mormor eller ja.. vi får väl se vad som händer. har annars varit lite butter idag.. syskon som driver en till vansinne borde straffas!
nej, har inte mer att säga nu, förutom att det bara är åtta dagar kvar tills jag åker hem, gud vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0