borta bra men hemma alltid bäst

då har man äntligen kommit hem efter tio timmars väntan på flygplatsen i ungern, tiden gick långsamt men jag och mina syskon visste hur man skulle fördriva tiden på ett smart sätt, spela kort och spela dumma i huvudet, haha lite kul faktiskt, mamma skämdes lite i början men sen började hon också skratta, antingen åt, eller med oss. flyget var försenat med 25 min, men det gick ganska snabbt, och flygturen tog snabbare tid hem än dit. 

men nu är jag typ.. superduper trött och det känns skönt att äntligen få se på svensk tecknat, haha. har typ tröttnat på alla de ungerska och romänska filmerna som man typ inte har fattat ett piss av, menmen, jag är hemma och jag är trött. nu ska jag dricka ett glas mjöl, efterlängtat!
borta bra men hemma alltid bäst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0