bra träning?

 

det kanske är dags att börja tänka på formen? jag kan berätta att jag inte är direkt den personen som tar tag i träning.. jag säger att jag ska ut och springa, gå, jogga osv, men kan även berätta att det aldrig blir av. eller jo, ibland kan jag faktiskt ta tag i det och gå ut och gå en timme, eller så är jag ute och joggar någon km, men sen faller jag tillbaka i den onda cirkeln och börjar äta onyttigheter och jag känner att jag måste lära mig att sluta äta sötsaker och onyttigheter, för annars kommer jag aldrig komma till min "dröm kropp". så nu ska jag testa på det här som jag läste i cosmopolitan, inte så värst invecklade övningar och de ser även enkla ut att göra, men ja, som sagt, måste ha motivationen till att ta tag i det också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0