en liten skåneresa?

det var tänkt att jag, evelina och matilda skulle ta oss till åhus beach handboll. men tyvärr så fick matildisen feber så hon stannade hemma. när jag och evelina kom fram till kristianstad, efter en timmes tågtur, så spöregnade det så vi vände och skulle åka mot helsingbor istället. men så stannade tåget i hässleholm och stod där i evigheter, sen var malmö/lund tåget på andra sidan, så vi sprang snabbt på den och hann precis med den. hoppade av i lund, åt på bk, kollade runt lite i stan, sen åkte vi hem.

lite senare stack jag snabbt in till sara och hälsade på den saknade ungen och hon har nog den sötaste hunden jag någonsin har sett, en liten nallebjörn för mig, men är egentligen en huskie. otroligt fin är den. därefter cyklade jag hem i min långsamma takt och började smått fixa mig för senare drog jag och evelina till åkarp på fest, helt okej var det väl, lite fjortisvarning på vissa.. menmen. runt tolv kom nino och hämtade upp oss, tog en snabb tripp till donkan för evelina skulle ha glass, i med att hon fyller år nu/idag. STORT GRATTIS!

och nu är man hemma och ligger i sin sköna säng och somnar snart framför datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0