haha

detta hände igår natt, men har inte hunnit direkt att uppdatera om det, men det var två personer, rättare sagt, två tjejer som badade i vår pool klockan halv tre på natten. mamma kommer ner och frågar mig varför där är någon som badar i poolen, hur skulle jag kunna veta det? hade inte ens hört någonting. hon går ut och ser att överkastet var hälften bortdraget och frågar om där är någon men hon får inget svar tillbaka, sen går hon runt och lyfter lite på skynket och där ploppar det fram två tjejer som badar i underkläder? (det var iaf vad jag såg, kan ha sett fel).

dem ber om ursäkt för deras dåliga uppförande och visst, det kan ha varit en skoj grej för dem, men det hade faktiskt kunnat lett till lite mer dramatiska händelser. jag menar, tänkt så hade de inte kommit fram och mamma inte hade sett dem där under skynket, och sen dragit för och knytit fast det igen? hur hade de kunnat andas där under då? haha visst, jag kan förstå dem att det kanske har varit en rolig händelse, det hade jag också tyckt, man är ung och vild, men ibland måste man tänka efter lite. och kom igen, halv tre på natten och det är iskallt ute och får iden att bada i iskallt vatten? vad fan tänker man då? fyllesvin, hahaha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men ååhh, töntar ju :P

2010-07-27 @ 12:11:19
Postat av: szidi.

haha aa, men vem är du? :p

2010-07-27 @ 14:11:21
Postat av: Anonym

haha oj xD glömde skriva namnet :P Gabriella :)

2010-07-31 @ 15:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0