lökdag som fan.

sitter hemma hos mormor och har precis kommit in, har varit och handlat glass och jag är dö svettig. detta är nog den varmaste dagen hitentills.. eller ja, iaf för mig, alla andra säger att det bara blir kallare och kallare, haha in my ass. men iaf, träffade på en gammal.. vad ska man säga "kärlekspartner"? haha. nej men, mammas bror tog med mig till en kille som jag var dö kär i när jag var mindre och han var också kär i mig och ja, han ser fortf bra ut, hehe. men fyfan vad pinsamt det var, hade ingenting att snacka om typ och jag var genomsvettig och ja..det dök upp en pinsamtystnad! hahahaha

igår var det fint väder på fm, stack och bada och sola, men mot eftermiddagen så blev det jätte fult väder på fem minuter.. på fem minuter hann det komma svarta moln på himlen, det började blåsa starka vindar och det började spö regna så skor blev förstörda, kläder genomblöta och en lillebror som nästan började dansa i regnet, haha.

nej, har nog inte mer att säga idag, ska iaf försöka uppdatera ikväll om mina syskon tillåter mig att sitta vid datorn. bara sex dagar kvar sen åker vi äntligen hem!
puss

Kommentarer
Postat av: svar:

tack <3

2010-07-14 @ 01:33:59
URL: http://chiiquiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0