movietime!

varit en riktigt seg dag, vaknade som sagt vid halv tolv, därefter hände inget speciellt över huvud taget. la mig ute i solen, den lilla stunden den var framme, annars har jag bara suttit framför tvn och latat mig.

vid åtta mötte jag upp johanna på busstationen, iih. gick vidare till ica och köpte frysta bär, som vi skulle ha till smoothie, och vindruvor, mums. sen gick vi till nöjes, hyrde film, sebbe hette den, inte världens bästa och jag förstod inte så mycket av den, förutom att hans mamma var alkholist och var riktigt taskig och otrevlig mot honom, medan han själv var mobbad i skolan och hade problem osv. den hade fått ganska bra betyg, men den var inte så bra.

stack hem igen vid tolv och nu ska jag lägga mig, ska upp och springa imorgon med tompa, eller ja, får se om jag pallar och om vädret tillåter det dvs.

nej, dags att sova, är dö trött, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0