paulo coelho

klockan är 00.26 och jag sitter här och småläser lite i paulo coelhos bok, Brida. köpte den idag på flygplatsen och har inte kunnat sluta läsa från den. han skriver på ett sätt som får en att fastna för boken, eller ja, iaf jag fastnar för boken och är riktigt sugen på att köpa hans andra böcker också, har småläst lite vad alla handlar om och de verkar vara riktigt bra, plus att tiden går så mycket fortare när man läser. det gjorde det för mig iaf, men jag läser ganska långsamt så kan vara därför..

sen kan man väl säga att jag är trött men jag har inte riktigt lusten till att lägga mig. sen har jag ont i halsen också, har haft det de senaste dagarna och nu har jag börjat hosta också? vafan, jag får inte bli sjuk nu..
aja, sitter och pratar med evelina i telefonen nu, längesen jag pratade med henne, vi kan typ snacka i timmar om bara en massa strunt, hehe. nej kanske dags att lägga sig, imorgon blir det antagligen fika med matilda, så länge sen jag träffade henne. kanske drar till stranden också om det är fint väder.
it isn't explanations that carry us forward, it's our desire to go on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0