rumänien - 100701

Så grymt härligt väder det har varit idag, var på ett vattenland idag (som vi kommer spendera mycket tid i när det är fint väder) så är helt solbränd i hela huvudet och på kroppen, men magen, den är brun den, hehe, enligt mig då.
Men nu mot eftermiddagen har det blivit lite sämre väder, stora gråa moln dök upp och det började även mullra lite, men nu verka det försvinna, men även om det är fult väder så är det fortf varmt i luften.. menmen snart är det dags för middag, längtar för jag är jätte hungrig.
Nej, nu får jag logga ut, mina brödrar har ingen tålamod över huvudtaget, de vill bara spela sitt nedrans spel.. verkligen det vi kom hit för?
Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt här, speciellt om kvällarna när jag har tid och när datorn är ledig.
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0