rumänien - 100708

jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men jag har inte haft tillgång till dator för mina brödrar har typ.. tagit över alla datorer som finns. så fort en är ledig, direkt dyker någon över den och ska spela sina nedrans spel. menmen, jag har heller inte kunnat lägga in några bilder för något har hänt med min sladd, eller något? aja, det kommer in till slut ska ni få se.

 

en annan sak jag skulle vilja berätta om är att jag har hemlängtan som fan. jag är riktigt uttråkad och vädret är dåligt och mitt humör har sjunkit och mina syskon går mig nästan på nerverna och jag saknar min säng och mina vänner och pappa och ja, finns säkert en massa fler saker jag kan hitta på men orkar inte skriva ner det.. jag är hungrig och jag skulle tro att min lingonvecka ska börja när som helst, kanske därför jag är så nere?

 

kanske en lite mer positiv sak är väl att vi har lyckats övertala mamma med att köpa en hund, och jag skulle kunna tro att hon har gått med på det för hon har börjar planera om vem som ska gå ut speciella dagar med hunden, kollat på valpar och t.o.m pratat med pappa om det.. så ja, vem vet, haha. hon vill ha en golden retriver, för de är så smarta osv. spara på mami, en dag kanske den blir din. ;)

 

nej, nu är jag hungrig, mamma håller på att göra kyckling och den är snart klar. kanske skriver lite senare idag eller så blir det en annan dag, hoppas dock på att värmen kommer snart, det är upp mot 30 grader i ungern och vissa säger att det är på väg hitåt, hopppppppas!!!
puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0