rumänien - 100709

igår stack jag ut med renata och anetta (de som var hos oss förra sommaren) till en bar. helt okej faktiskt, dock lite smått tråkigt när jag inte känner någon och inte heller pratar så bra ungerska och de bara sitter och babblar på, hehe. menmen, bättre än att bara sitta hemma och inte göra något.
idag var det helt okej väder, inte riktigt sol och bad väder utan mer zoo-time väder. men blev dock lite besviken.. djuren som fanns inne på zoot var sjuka och deras s k "burar" var helt åt skogen och de såg verkligen helt uttråkade och döda ut. jag menar, man ska väl ha bättre hand om djuren som lever på zoo? eller, tycker inte ni det?
aja, sen lekte vi på en stor lekplats.. haha kände mig som en 5-åring igen. efter det åkte vi hem till mormor, åt, sen skulle vi åka hem och på vägen hem letade vi överallt efter vykort men det fanns inte någonstans, helt sjukt. sen stannade vi utanför ett bibliotek och där hade de precis fått in, haha.
ikväll blir det nog bara en latiskväll, film och chips och godis, yey. bara 10 dagar kvar till jag kommer hem, gud vad jag längtar. ska steka så mycket jag kan nu dessa sista dagarna så jag inte kommer hem som en viting.. eller ahja, färg har jag väl, ska bara bygga upp den lite mer.
puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0