rollerblades

jag har varit super duktig idag, har varit ute och sprungit ca 2.4km, sen har jag åka ruller med matilda till lund och tillbaka, blev väl ungefär två mil, skulle jag tro. sen på vägen hem tog vi tiden bara för att besvisa hampus, matildas kille, att vi kan komma hem på 20minuter från lund till staffanstorp, för vi hade en diskussion där han sa att det var omöjligt osv.. haha och så åker vi ruller och kommer hem på mindre än en kvar, ja, vad ska man säga, vi hade raketer på våra ruller. ;)

sen satte vi oss ner och vilade hemma hos henne, träffade även på linda som jag inte har sett på jätte länge och hon höll oss sällskap en liten stund. sen blev det lite kallt ute så vi gick in och kollade tv bara. sen följde hon mig en bit hem. var faktiskt ganska skönt att rulla hem, nästan skönare att rulla än att cykla plus att det är bra träning för ben och rumpa. ;)

nej, ska väl lägga mig ner och sova en stund, imorgon ska jag få träffa min saknade johanna, så himla längesen jag träffade henne så det är väl dags nu, hihi. nej, jag får sluta skriva nu innan jag skriver en roman.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0