countdown..

jaha.. då sitter man här och räknar ner timmarna tills man ska sätta sig i bilen och bege sig mot flygplatsen, hoppas dock på att det inte blir några förseningar osv.. men jag måste avslöja en sak. på ett sätt så vill jag inte åka iväg, eller jo, det är väl nice, men tre veckor? hade varit bättre med kanske två, eller en och en halv.. tre veckor med min mamma runt mig hela tiden, shit, snacka om att det kommer vara fight hela tiden, haha. värsta fall så tar jag ett flyg hem så får jag hålla pappa sällskap här i sverige, hehe.

nej, men jag kommer sakna alla här hemma, hoppas ni kommer få det fint och har roligt här, så ses vi igen om tre veckor, puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0