är det ett skämt eller?

Jag kollade runt lite bland olika bloggar och så gick jag in på gossips.se för att läsa om det senaste skvallret och till min förvåning hittar jag en person som skämmer ut sig en hel del. Kallar sig själv för den största och bästa bloggerskan och säger att det inte är lönt att gå i skolan när man har en så "stor" blogg. Varför kasta iväg sitt liv? Jag menar, hur stor chans har man till att bli en lika stor bloggare som dem andra? Varför kasta iväg den chansen man har att gå i skolan och kunna bli något? En flicka som är lika gammal som min bror och går även i hans klass.. Jag har ingenting emot att man bloggar och skriver saker som man är intresserad av och ser fram emot, men att skriva att man är en av de största bloggerskan i sitt s k område och även skriver "alla vill vara som mig, lika snygg och stor" och blablabla, jag tycker synd om personen då. Vad händer om ens drömmar om att bli en lika stor bloggerska som Kenza eller blondinbella går i kras? Då har man slösat bort skolan, man har slösat bort sitt liv och man har ingenting kvar efter det. Tänk er för innan ni skriver något dumt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0