bäst att hålla det man lovar..

Blir faktiskt lite småsur när man inte kan hålla det man lovar, eller passar tider osv.. inget illa menat men det är faktiskt lite respektlöst. Lika bra att göra saker och ting redan från första början istället för att dryga ut det, för annars kommer det aldrig blir gjort.

Aja, nu har jag iaf fixat det första avsnittet cougar town imed att jag missade den innan och håller även på att vänta på law abiding citizen, det var några stycken som tipsade om den filmen så får väl se om den är bra eller inte.


Kommentarer
Postat av: emilia.

den är riktgit rba, såg den igår D:

2010-03-08 @ 10:56:26
Postat av: matilda brink

förlåt att jag inte kom :( .

om du har lust att göra något imorgon så är det bara att höra av sig :) <3

2010-03-08 @ 11:25:58
URL: http://matiildabrink.blogg.se/
Postat av: szidi.

haha somnade efter halva, så får se om den lite semare idag:).

ingen fara matilda, aadå :)<3.

2010-03-08 @ 14:07:03
Postat av: Katrine

du har SÅ rätt med de där att passa tider, de hatar verkligen jag med! :O

2010-03-08 @ 18:43:30
URL: http://ppedersen.blogg.se/
Postat av: evelina

men har man en mamma som ofta fördröjer och hindrar en är det inte sålätt.. tack för den

2010-03-08 @ 22:24:44
URL: http://echolundin.blogg.se/
Postat av: szidi.

ja, men hade man lämnat den redan från allra första början istället för att dröja ut det hade det inte uppstått några problem. men strunt i det nu, det är redan glömt!

2010-03-09 @ 01:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0