en ny start på veckan..

Då har man börjat skolan idag, gud vad jobbigt det var att kliva upp från sägen imorse, tog verkligen kol på en och i morgon kommer det bli ännu värre för då måste man gå upp vid fem för att sedan ta bussen nångång vid sex för att man ska hinna till sin specialidrott som börjar kvart i sju, är det normalt att börja så tidigt?
Men iaf, annars var dagen helt okej, samma gamla, galna klass man kommer tillbaka till. Saknat alla därirån♥
Oliver berättade även en hemsk sak som hände under hans Italien resa, där en person hade hoppat ner från en bro mitt framför en lastbil och dött, och han såg hela händelsen.. riktigt hemsk. Hade jag sett någon ta självmord mitt framför näsan på mig hade jag mått psykist dåligt!

Men iaf, efter skolan lagade jag nudlar till mig själv, satte mig framför tvn och somnade i någon timme. Riktigt skönt, snart är det även dags för träning.. blö.

En annan grym nyhet är väl att Jason Derulos album har släppts inne på spotify, snacka om att jag älskar honom och hans låtar, sitter just nu och dunkar och njuter, iiih, love him!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0