flying solo..

Då stack man till mama rosa med Nino och Evelina, delade pizza med Nino medan tjockisen själv tog en hel för sig själv. Sen var det även några gubbar som var helt cp och såklart så var jag tvungen att sköta allt snack, dem andra två satt helt knäppt tysta och sa ingenting.. tänkte bara "hjälp mig.." hela tiden. ha-ha

Senare drog vi hem till mig och fjantade oss ett tag, mamma var också snäll och bjöd på marrängswisch eller hur det stavas.. gott var det iaf. Sen drog båda två hem, men Evelina kommer tillbaka för att lämna min bas, sen kommer hon antagligen också stanna här och ta det lugnt, Matilda kommer också, i think. Ganska skönt att man långhelg, är ledig både på måndag och tisdag, skönt.

aaartrrrgghh kom precis på att gossip girl har börjat, har pågått nu i en haltivmme, så sätter mig vid tvn nu en stund och kollar klart det sista. Haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0