förkyld..

Tränade lite i morse, simmade dock bara halva passet, kände mig inte alls bra nu när jag är mega förkyld.. Därefter hade jag bara engelska sen stack man hem. Har inte gjort något mer idag, bara tagit det lugnt framför tvn med mamma. Hoppar träningen nu på kvällen också, inte lönt att gå dit när man vet att man inte kan prestera sitt bästa. Orkar nog heller inte gå på årsmötet, lönt att gå dit när det är samma sak varje år, först går de vuxna igenom vad som ska hända under året och vad som hände förra året. Inget som vi ungdomar behöver medverka i, eller vi kan ju, men det är inte direkt någon som lyssnar. Vi som är äldre går väl dit för matens skull, inte sant? Jag gör det iaf.. De små går bara dit för att få sina priser och känna sig stolta, hurraaay..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0