fryser som en gnu..

Tog det lugnt på träningen idag, dem andra simmade ett utmaningspass, som jag själv blev jävligt sugen på att simma sen, men samtidigt så.. nej. Jag och Amanda låg och bara simmade igenom, för jag hade jätte ont i ryggen efter idag, landade på en "pinne" med ryggen och fick jätte ont, sen sov jag också ganska dåligt inatt.. vaknade flera gånger och kunde knappt andas för näsan var helt täppt. Sen en lång dag i skolan, nej, funkade inte för mig, var helt slut i kroppen, så jag simmade ett genomsimspass. Hoppade även styrkan, stack och solade istället, riktigt skönt.

I morgon tar jag en fika med Evelina i Lund, sen på kvällen blir det troligtvis fest, taggaa!


Kommentarer
Postat av: emilia.

ojoj, vem taggar :D

2010-03-18 @ 22:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0