huvudvärk.

Gud vad jag har ont i mitt huvud. Det verkligen dunkar jätte mycket, men det kan nog bero på att jag har suttit vid datorn hela dan och haft på hög musik. Senare på kvällen stack jag hem till Nino för att hjälpa honom med hans historialäxa.. tog oss typ tre timmar att skriva fyra sidor på datorn. Dock så höll vi på med en massa annat samtidigt. Nu sitter jag här med Laban vid mig och tönten sitter och spelar cod, ska snart sticka hem hem, måste lägga mig och sova för att få bort min huvudvärk och imorgon ska jag även tävla så måste upp tidigt för Linnea kommer och hämtar mig halv åtta.

Måste även tillägga att Katrine är äntligen hemma! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0