i can't fight this feeling anymore..

Vanlig, tråkig skoldag. Efter skolan stack jag och några andra från klassen till "Jättekul" där vi skulle hitta lite saker till vår utklädnad. Hittade ingenting.. dem har typ allting men inte det man letar efter. Vad är det för något!? Nej, skoja bara. Stack in till 7eleven med ralle och johan efter det för att vi väntade på att ralles mamma skulle komma och hämta mig och honom. Nu sitter man här och typ.. bara väntar ut tiden. Fan vilket intressant liv jag har.. tycker ni inte det? Asså, något måste väl ändå hända snart, pallar inte detta mög.

Men linda har väl räddat mig dag, eftersom jag inte hittade mina shreköron som jag har letat efter så länge, så frågade jag henne om hennes lillasyster hade något, och BAM, så hade hon, om hon nu hittar dem bland hennes lillasysters saker så vill säga.


såhär kommer jag se ut imorgon, ohyeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0