lyckad fest igår.

Eftersom Evelina hade ff så fixade hon en fest, dock så fick jag och några andra sticka hem till henne lite tidigare för att plocka undan saker och plocka fram glas, stolar och fixa musiken. För Evelina skulle inte komma hem försen efter nio och då var vi snälla och erbjöd oss till att hjälpa till innan. Men efter nio började det droppa in folk och sen kom det fler och fler, väldigt trevligt. Fanny och jag hade as ballt, den knäppisen. Lite senare under kvällen bjöds det på shots och jag måste nog säga att jag är rätt mesig när det gäller sånt och Isak tror sig alldeles för mycket.. Men jag vill tacka alla som var där igår, det var riktigt kul och nu bjuds det på lite bilder.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0