ny design.

Som ni ser så har det blivit en förändring i min lilla blogg, vill tacka Emilia för det, det är hon som har fixat designen. Jag vågar själv inte sätta mig in och börja kladda i designen, för jag lyckas aldrig bli nöjd, eller så blir det bara helt misslyckat, så jag låter alltid andra ta hand om det.

Annars har jag inte gjort så mycket under dagen, mest tagit det lugnt. Hoppade träningen och årsmötet, tror inte jag missade något speciellt, tror heller inte att så många var där bland simmarna förutom dem små. Så jag stannade hemma och tog en lång varm dusch vilket var väldigt uppfriskande och just nu sitter jag och väntar på att mina filmer ska bli klara, har fixat Taken, som jag blev rätt sugen på att se efter att Amanda tipsade om den på hennes blogg och även en gammal goding, Remember the titans som jag inte har sett på jätte länge och blev riktigt sugen på att se den nu. Men nu ska jag lägga mig i sängen och troligtvis läsa ut min svenskbok (om jag klarar av att hålla ögonen öppna) annars blir det väl att man spelar sudoku på mobilen, ha-ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0