oh no..

Igår bakade jag pepparkakor med ida, och jag tror nog att det blev lite för mycket, iaf för min del. För precis innan jag skulle ha massage så hände det en liten instident. Pinsamt.. sen senare under kvällen så hände det igen. Nu mår jag väl lite bättre, men jag känner mig fortf lite illamående, och jag hoppas verkligen inte jag har fått det som min pappa och min lillebror hade för någon dag sen.

Men iaf, matilda kommer hit en stund efter att hon har slutat skolan, vi ska nog bara ta det lugnt. Hoppar nog träningen ikväll, vill ju inte direkt lägga en pizza i vattnet om det nu skulle vara så illa.. men det är ju dock inte första gången, haha. Ska nog lägga mig ner och sova en stund nu. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0