shopping!

Tränade imorse från åtta till tio, riktigt jobbigt att komma upp ur sängen.. men det gick tillslut. Vid ett åkte jag in till nova med matilda, efter en stund kom även hennes kille, hampus, och höll oss sällskap. Gick runt en ganska lång stund, hittade även några nya kläder som jag fick med mig hem, yes!

Hemma igen vid sex, nu sitter man och väntar på att nino ska höra av sig. Ska hem till honom ikväll, ska hjälpa honom med några saker sen ska vi även se filmen "The blind side". Filmen är baserad på en sann historia, såg trailern och ja.. det kom en tår. Undrar hur det kommer se ut under filmen, kommer sitta och böla medan tjockisen skrattar så mycket så han själv börjar gråta, glädjetårar dock, haha nej men, det är så det ser ut i mina tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0