skönt med ledighet.

Riktigt skönt att man är ledig nu i två dagar till, men mindre skönt att jag vaknade så tidigt och inte kunde somna om. Men jag gick upp och såg g-force med min lillebror, filmen var ändå bra och rolig, men ni känner ju mig, jag älskar disney filmer, häromdagen såg jag lilla sjöjungfrun också, iih minnen.

Men iaf, idag ska jag försöka läsa ut en bok och skriva om den också, Intet heter den och den är faktiskt riktigt hemsk.. handlar om en kille som helt plötsligt säger att ingenting har en betydelse och så ska en grupp med barn bevisa det för honom genom att göra en hög full med betydelse, och i högen finns det allt från gröna skor till ett avhugget hund huvud.. faktiskt ganska hemsk att läsa men bra är den. Sen blir det även att plugga engelska, prov på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0