sleepy sunday.

Har varit jätte trött hela dagen, var ute och gick en lång runda vid tre tiden. Lite kyligt, men det var otroligt skönt. Vädret var helt fint, man riktigt känner hur våren är på väg. Hoppas iaf att det börjar bli lite varmare mot påsk. I morgon börjar skolan igen.. och det är bara två veckor till i skolan, sen är det påsklov, därefter går vi tio veckor till sen är det sommarlov. Åhh, gud vad skönt.

Veckan som kommer så ska vi förhoppningsvis få reda på vårt engelskprov som vi gjorde i torsdags förra veckan. På torsdag ska vi ha en klasskamp så måste hitta utklädningskläder, ska klä ut mig till en karaktär från filmen Shrek, någon som har tips och kläder som dem kan dela med sig? Och sen ska jag även tävla i helgen.. och jag har lovat mig själv att jag ska gå på varenda träning denna veckan, och det ska jag fatiskt. Förutom på tisdag då jag inte tränar.


Kommentarer
Postat av: emilia.

va fiona :D eller mästerkatten, kanske pepparkakan, eller varför inte åsnan. hehe, ahde du passat bra som :D

2010-03-15 @ 15:22:39
URL: http://emiliannordstrom.blogg.se/
Postat av: szidi.

haha du är rätt rolig du, men jag har faktiskt bestämt mig nu :). jag ska vara shrek!!!

2010-03-15 @ 16:30:14
Postat av: Anonym

haha du är rätt rolig du, men jag har faktiskt bestämt mig nu :). jag ska vara shrek!!!

2010-03-15 @ 16:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0