snabbt inlägg.

Det får bli ett snabbt inlägg, mötte upp evelina på nöjes, handlade godis, stack hem till henne, väntade på att nino, katrine och marcus skulle komma. Efter en liten stund har alla kommit och vi sätter på filmen "utan spår", bra men hemsk och väldigt creepy. Efter filmen stack katrine och marcus, jag och nino stannade kvar men vid tolv gick vi också. Gick inom katrine för att hämta lite saker och även för att säga hejdå, för hon åker utomlands, lämnar kalla sverige och åker till gran canaria, fuskis. Men kommer sakna henne jätte mycket!
Sen följde jag nino en bit på vägen och sen cyklade jag hem..

Nu är jag iaf trött, och hungrig, och har ont i magen och ja.. dags att lägga sig. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0