snabbt inlägg.

Haha, hade en riktigt dålig dag idag efter skolan, eller det började lite smått igår, men ändå. Sen blev det inte bättre att vår tränare nästan dödade mig och Amanda på träningen idag. Riktig upplevelse, har inte direkt fått en utskällning av någon förutom mina föräldrar, så det var nästan lite roligt. Dock lite överdrivet i slutet med att skicka upp oss, kunde lika bra ha gett oss en chans, och varför förvänta sig att två personer som simmar ben ska klara av samma startid som dem andra som simmar sammansatt, knas!!

Men nu ska jag lägga mig, imorgon börjar man fan kvart i sju, vilket betyder att vi måste ta bussen tio över sex, vilket betyder att jag måste upp fem imorgon. Så godnatt!


Kommentarer
Postat av: mandi

jävla sär alltsås ;)

2010-03-01 @ 22:28:31
URL: http://awidlund.blogg.se/
Postat av: szidi.

haha, jag kan fortf inte sluta skratta åt det!

2010-03-02 @ 15:10:03
Postat av: mandi

hahahah sjukt ball alltås kommer inte idag men då e det ju jonas ändå ;-)

2010-03-02 @ 15:57:31
Postat av: szidi.

haha okej :p. brukar ändå inte träna på tisdagar.. funderar på att hoppa imorgon också! haha

2010-03-02 @ 17:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0