sweet saturday

Sitter nu och taggar med pepplåtar och hoppas på en riktig ös kväll.
I går kom jag inte hem försen vid halv fem, slutar egentligen halv ett på fredagar, men eftersom det var superbowl så drog det ut väldigt mycket på tiden. När jag kom hem skickade mamma iväg mig igen för att handla saker som hon hade glömt. När jag var hemma igen började hon fixa maten och som vanligt så är mammas mat den godaste som finns.
Senare under kvällen dök Katrine och Maritza upp, lite senare kom även Evelina och vi stack till nöjes och handlade godis och ben & jerry, mums. Sen satt vi bara och snackade ett tag. Katrine och Maritza gick vid halv tolv för att de skulle hinna med sista bussen till Trelleborg. Evelina och jag satte igång en film och som vanligt så lyckas jag somna.. och stackarn får sitta i sängen och kolla film själv. När filmen var slut, vid ett ungefär, cyklade den lilla tjockisen hem och jag satte på en ny film för att kunna somna, men det gick inte. Utan jag satt uppe till tre tills filmen var slut.. sjukt, var helt pigg.

Men som sagt, nu sitter man här och lyssnar på en massa låtar och hoppas på att det kommer bli en underhållande kväll!


Kommentarer
Postat av: emilia.

aufan, tagga!

2010-03-06 @ 14:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0