take me higher.

Äntligen är det helg igen, och denna veckan har gått riktigt snabbt, men man gick ju bara tre dagar, nice. Men det har känts som en helt vanlig vecka.. aja. Ikväll blir det troligtvis fredagsmys hemma hos evelina. Sen imorgon blir det schlagerkväll hos ida med clara. Ska fixa tacos till middag, sen blir det godis, chips och en massa annat onyttigheter + melodifestivalen. Kanske inte direkt världens största fan av det, men denna gången går jag med på att kolla på det.

Lite tråkiga nyheter har jag också att meddela, min minsta lillebror sitter hemma och har blivit magsjuk, stackarn. Var uppe hela natten och spydde en hel del. Dock så gör jag allt jag kan för att inte bli smittad, håller mig borta från honom nu tills han blir frisk. Snäll syster jag är va? haha ;)


krya på dig gubben lilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0