til it happens to you.

Har faktiskt varit duktig idag, har räknat matte, hemma, för första gången sen jag började ettan, i think? butbut, nu ligger jag iaf inte efter längre och det var inte alls så svårt som jag trodde att det skulle vara.
I morse var det riktigt stressigt för min del, vaknade ca 20min innan jag skulle ta bussen, jag råkade sätta alarmet på kvart i sju istället för en timme tidigare, tur att mamma kom in och väckte mig. Skrev prov efter specialidrotten, vill inte ha för höga förväntningar, för jag kommer säkert faila stort på detta provet..

Snart dags för träning igen, så får väl packa väskan nu snart. Ska nog bli intressant träning idag, efter det man fick höra igår.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0