trevlig kväll!

Stack hem till matilda vid fem, fixade oss senare tog vi bussen in till lund för att möta upp dem andra som skulle med och äta middag. Blev en mysig liten kinarestaurang som hade en otroligt god mat för ett bra pris också. Sen blev det en snabb titt in till donkan, därefter åkte jag, matilda och hampus hem till mig och tittade på alice i underlandet. Både jag och matilda tuppade av lite då och då under filmen.. men så kan det gå när man är trött och sliten. Men jag hade en jätte trevlig kväll och hoppas alla andra också hade det.

Imorgon blir det tjejmiddag, skojskoj. Ska även inom malmö för att möta upp katrine och så ska vi köpa present till tildisen. Tror nog att jag hoppar träningen imorgon.. men samtidigt så vill jag sticka ner och träna. Men är det bra och göra det när man är förkyld? jag menar, kan knappt andas genom näsan.. då kan det väl inte vara så bra? nej, tror inte det, så jag hoppar nog i morgon och sen tar jag igen allting under påskveckan.

Nu ska jag nog lägga mig och sova, är dö trött. Har varit det hela dagen också, inte lätt att börja 11.10 med bara en lektion, sen har man ingenting att göra resten av dagen. Dock så har det varit jätte fint väder idag, helt varmt. Men nu regnar det, och det blixtrade även till under kvällen, men det är bara för att det har varit sånt tryck uppe i luften. Men nog pratat om det. nu ska jag sova. Haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0