trött och sliten..

Hade ändå kul idag med klasskampen och allt det. Kanske var lite drygt i början eftersom det inte var många som kände varandra, men spänningen släppte och det blev genast mycket bättre. Kan även säga att mitt team vann även utklädningspriset och om jag hörde det rätt så kommer det komma upp en bild på oss ute på stortorget i Lund? hm.. får väl ha lite koll imorgon och se om det har kommit upp något. Fick även en massa beröm för min utklädnad, lyckades nog väldigt bra med den antar jag, haha.

Nu är jag så himla trött, fortf ont i benen efter allt vi gjorde idag, satt knappt ner förutom när vi käkade och kollade på andras danser i slutet av dagen. Alla var jätte duktiga och ett stort grattis till team Grease som vann, Fritjof vann bästa individuella utklädnad och presation tror jag det var, så ett grattis till honom också :).

Snart dags att sticka ner och träna, efter träningen ska jag lägga mig och sola med Amanda, sen hem och slappa. Imorgon är det äntligen fredag igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0