vad är intressant att läsa om?

Vad har man att skiva om egentligen, emilia vill att man ska skriva om "att jag gillar att sära på benen", knäpp är vad hon är. Men vad är intressant att skriva om? Ska man lägga upp en massa falskheter för att locka läsarna? Men då skriver man ju inte riktigt om sig själv, utan om någon som man vill vara. Det är väl inte bra? Man ska väl inte fjäska sig åt vänner eller läsare?
Så vad är egentligen värt att skriva om, mode, musik eller ge tips om bra uteställen? Visst, jag försöker hänga med det allra senaste som kommer ut i butikerna och även här på internet, men jag har inte orken till att leta upp en massa bilder från olika internet sidor, eller hitta olika designers och lägga ett gott ord för dem.
När det gäller musik kan jag säga att jag har bra koll på, jag hittar snabbt nya låtar som jag blir fäst vid, och även gamla låtar kan jag även falla för. Jag kan även säga att jag har en bra musiksmak och det är många som frågar mig om råd om musik och då ställer jag gärna upp. Brukar även lägga upp några låtar här på bloggen, men sen om andra gillar det, eller inte, är helt upp till dem.

Men som sagt, vad är intressant att läsa om?


Kommentarer
Postat av: emilia.

du vet vad jag tycker. :D

2010-03-24 @ 22:08:16
URL: http://emiliannordstrom.blogg.se/
Postat av: szidi.

haha japp, det vet jag ;)

2010-03-25 @ 14:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0