våffeldagen!

Gud vilket underbart väder det är idag, verkligen. Det ska bara bli lite varmare så man kan börja gå i shorts. Började skolan klockan tio med engelska, ändå helt okej lektion. Efter det åt vi lunch sen satte sig jag och Michelle ute och räknade ikapp lite matte, sen satt vi bara och njöt av det fina vädret. Clara kom också efter en stund och höll oss sällskap. Senare vid två tiden åkte jag hem.

Nu håller mamma på att fixa pannkakor, när det egentligen är våffeldagen idag.. men hon orkade inte göra våfflor så det blir pannkakor istället, mums. Sen ska man bränna bort allting med hjälp av spinning ikväll. Första gången jag testar på det, möjligtvis att det är kul, men jag slår vad om att det är riktigt jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0