vårkänsla.

I morse när jag vaknade upp så var det den blåa himlen det första jag såg. Även om det blåser och är lite så kyligt så är det ganska skönt ute. Hade tänkt gå ut och gå en lite runda, behöver bränna bort allt det som jag fick i mig igår.

Jag vill skänka en kärlekstanke till Nikita som ligger inne på sjukhuset och mår jätte dåligt, önskar dig all lycka i världen och hoppas att du blir frisk snart.
Sen vill jag även skänka ännu en kärlekstanke till Katrine som är utomlands och antar att hon just nu ligger på stranden och steker i solen och har jätte varmt. Avundsjuk till max.


Kommentarer
Postat av: nikita

thanks baby !

2010-03-16 @ 11:45:49
URL: http://chiiquiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0