vilken vecka!

måndag: skola - träna
tisdag: träna - skola
onsdag: lediga
torsdag: träna - skola - spinna
fredag - skola - dk - matilda fyller år
lördag: födelsedagsfest för matilda
söndag: njuta av att vi har lov nästa dag!

Ändå skön vecka, blir av med den jobbigaste dagen pga utvecklingssamtal. Vilket jag inte kommer ens ha för Katarina som vi har det med skulle återkomma med en ny tid, vilket hon inte har gjort ännu. Sen också för att vi slutar innan ett hela veckan + att vi slipper danska hela veckan, hade ingen idag heller för hon var sjuk tror jag? istället så satt en liten grupp ettor och bara snackade en massa strunt och var allmänt störda.
På engelskan hade vi betygssamtal och det visade sig för min del att jag behöver kämpa på nationella för att kunna få ett stabilt vg.. fuck! jag som tycker det redan är jätte svårt i engelska, för här förväntar dem sig att vi ska kunna ha ett större ordval osv.. fan ta anna-lisa som inte lärde oss tillräckligt mycket i högstadiet, hon bara gav oss en jävla massa papper som vi satt med hela tiden.
Mens en på idrotten hettade jag till igen, var helt hyperventillerad och sprang runt och höll på en massa, jag och Frida blev även klar med vår dans, hoppas nu bara vi kommer ihåg den också, haha.

Detta blev ett långt inlägg, eller ja, ett ganska så långt, men jag ville liksom bara skriva av mig lite. Kanske inte skriver något intressant men ändå, ingen tvingas läsa det iaf, haha. Nu ska jag äta lite, sen sätta mig vid tvn en stund innan träningen börjar.
Klart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0