we crawl til we can walk again.

Vaknade vid kvart över fem imorse, åt frukost, gjorde mat till efter specialidrotten, packade väskan sen stack jag till bussen som egentligen skulle komma kvart över sex, men icke, den kom halv sju istället. Så både jag och Jossan blev lite sena, men vi hann iaf innan vi hoppade i vattnet. Vi skulle simma killarnas os-program som ligger på 6000m, jävligt glad över att jag klarade hela programet, med tanke på mina axlar. Men det gick hur bra som helst. Men snacka om att jag var trött efter det, så på lektionen höll jag på att somna medan de andra redovisade sina projektarbeten, i morgon är det min och Michelles tur.. nervöst, men ändå inte.

Tog bussen direkt hem och satte mig vid tvn, åt även lite och nu kan jag inte sluta längta tills ikväll då desperate housewives börjar, iih love it!
En dålig nyhet är väl att jag har börjat hosta och har fått lite ont i halsen, kände av det i morse när jag vaknade, men efter träningen blev det lite värre, tror även att jag har fått lite klor hosta, hoppas det inte blir långvarigt, orkar inte att vara sjuk igen. Men på ett sätt är det skönt, man får vila lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0