what a day..

Mycket som har hänt på en och samma dag och jag vill börja med att be om ursäkt, personerna/personen som vet vad det handlar om vet att det är åt henne. Jag överreagerade och lät det gå för långt.. men jag har fått ut allt som jag hade velat sagt och velat höra så det känns bra nu.
Stack ner och tränade, simmade i en timme, gick sådär. Känner mig inte alls engagerade längre, bara tråkigt nu. Efter träningen stack jag hem till Matilda, kollade på dh och cougar town med henne, hampus, claudia och hennes systrar, en mycket underhållande kväll. Mycket skratt och ja.. knäppa saker.
Nu sitter man här och vill inte att morgondagen ska komma, vill inte gå i skolan, vill ha lov, sommar! och nästa vecka ska vi ha klasskamp, vi ska klä ut oss, har temat disney så får väl bli typ musse pigg eller någon, johanna vill att vi ska klä ut oss till prinsessor, är inte alls förvånad att hon vill det.. Men får se, ska nog bli skoj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0