dags för skola..

då ska man snart sticka till bussen så det får bli ett snabbt inlägg.

skolan börjar, ska nog bli kul för jag har inte träffat min klass på snart två veckor, men dock ska det inte bli kul med alla läxor och prov och uppgifter osv. missade ett prov innan jag åkte till london, så måste plugga till det, sen ska vi analysera en film i psykologi där vi ska relatera till de olika psykologiska perspektiven och det är svin svårt, tycker jag iaf. menmen, får gå som det går.

aja, ska packa det sista, ska ha idrott nu, skridsko, där vi ska visa upp nu vad vi kan och få ett betyg. önska mig lycka till, eller så kommer jag komma hem med ett brutet ben.. hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0