förlåt att jag aldrig sagt förlåt

sitter då och pluggar, är snart klar med den jäkla filmanalysen. har bara lite kvar och hoppas på att jag blir klar med det till ikväll. hade varit så otroligt skönt att bara slippa det. men sen kommer det till engelskan och naturkunskapen, har ett läxförhör imorgon och en bok ska vara utläst till torsdag där jag knappt har pluggat till läxförhöret och att jag har ungefär 100 sidor kvar i boken, hur ska jag hinna? panik...

men om sex veckor är det lov igen och jag kan inte fatta att terminen redan är slut? det har gått så otroligt fort.. snart tar liksom jag studenten. hehe, nej får gå tillbaka till arbetet, måste hinna klart till innan nio, då DH börjar, sen cougar town efter det, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0