gästgivargården

fick prova på att jobba inne på gästgivargården, även kallat gästis, idag. det var roligt, men dock jätte jobbigt. har bränt mina fingrar, fått skärsår på min tumme och fått jätte ont i ryggen. menmen, antar att det kan vara så när man jobbar i restauranglivet. men det var kul, dock så måste jag prioritera med skolan, mitt andra jobb, läxorna och även med det sociala livet.. menmen, vad ska man göra om man inte vill ha pengar?

menmen, vilket oväder det är där ute.. helt sjukt. hela cykelstället hade blåst iväg när jag skulle ta min cykel efter jobbet.. helst sjukt. förvånar mig inte om flera saker har blåst av från taket, eller om suptunnor ligger på gatorna eller något i den stilen, för det blåser ganska rejält där ute.

men nu är jag super trött och jag ska nog lägga mig, hade tänkt ta en dusch, men ångrade mig direkt efter, så duschar nog imorgon bitti istället innan skolan. ha det gött, pysshaj!


bjuder på en sommarbild eftersom jag bara vill att det ska bli sommar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0