gottgottigottgott

ändrade fredagsplaner, skulle egentligen ha fikat med emma och matilda, men eftersom jag hade glömt bort min tandläkartid så blev det inte av, förlåt tjejer♥.
så slutade skolan två, stack till tandläkaren vid tre, sedan mötte jag upp matilda för hon skulle hjälpa mig att färga håret innan jag stack till jobbet. fikade också lite här hemma med rulltårta och andra gottiga saker. sedan gjorde jag mig redo för att sticka till jobbet.

tiden gick sjukt snabbt när jag jobbade, plus att det var ganska lugnt i början med disken osv. men senare mot slutet så kom alla grytor och pannor och allt som hade använts under kvällen. men fick lite hjälp mot slutet. fixade även så att jag skrev in mig i deras lista, så de lär ju ringa vilken dag som helst igen när det lär behövas hjälp med disken, hehe.

nej, nu ska jag lägga mig tillrätta i sängen, sen ska jag sätta på en film och äta lite rulltårta som matilda lämnade kvar, hehe. sen imorgon får jag se vad som händer, ha det bra. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0